top of page

Onze veelgestelde vragen

Wanneer en hoe kan ik mijn reservering betalen?

U kunt betalen bij het afronden van uw online aankopen of cash bij het afhalen. We accepteren de volgende betaalmethoden op het platform: debetkaart en creditcard.

Wat gebeurt er als een product niet meer leverbaar is?

De bereider neemt contact met u op om u een vervangend product aan te bieden. U bent vrij om dit product al dan niet te accepteren. Bij weigering van het vervangende product krijgt u een vergoeding.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Lokaal is ons motto, daarom verkiezen we je aan om je bestelling rechtstreeks in onze loods af te halen.

Wij bezorgen op donderdag in een straal van 10 km rond Meise voor een prijs van 5 €. Voor leveringen op verderaf gelegen adressen, gelieve ons telefonisch te contacteren of te mailen om afspraken te maken.

Ik wil graag andere producten bestellen

Om u beter van dienst te kunnen zijn, beperken wij in deze opstartfase van go-loca tot de mand met producten. Aarzel echter niet om ons uw ideeën per e-mail te sturen. Geen idee is te "zot", we kijken ernaar uit meer te vernemen met betrekking tot uw wensen.

Wat zijn uw productrichtlijnen?

Groenten en fruit van topkwaliteit, voornamelijk rechtstreeks afkomstig van een reeks zorgvuldig geselecteerde boeren. Al onze goederen worden gekoeld vervoerd, opgeslagen en afgeleverd.

Ik ben een handelaar en wil graag Go-Loca-producten verkopen

Neem contact met ons op via info@go-loca.be. 

Kan ik alleen de mand kopen?

Nee, de mandjes worden niet los verkocht.

Kan ik alleen fruit en / of groenten kopen?

Het is momenteel niet mogelijk om groenten en fruit apart aan te schaffen. We zullen ons aanbod de komende weken updaten!

Ik zou graag willen werken als bezorger bij Go-Loca

Stuur ons je sollicitatie per e-mail !

bottom of page